Olive - Oliven

Oliven

er for de mennesker, der er udbrændt i legeme og sind efter lang tids belastning med personlige vanskeligheder, en intens periode med studier eller arbejde, en lang sygdomsperiode eller det at have passet en eller anden i lang tid.

Det er et godt remedie for rekonvalescenter.

Oliven er karakteristisk for udmattelse, hvor man er på grådens rand, og alle energireserver er brugt op.

Alting kræver anstrengelse; man bliver let træt, og livet mangler gnist.

Disse mennesker nyder ikke længere deres arbejde eller fritidsaktiviteter, som de tidligere var så glade for.

De behøver meget søvn.

Da de er overkørte og overtrætte, kan kroppen kun fungere på lavt blus, og det kan være tilrådeligt at blive checket hos lægen.

Den positive kvalitet ved Oliven

er genoprettelsen af styrke, vitalitet og interesse i livet.

Positive Oliven-typer tømmer ikke længere deres egne kraftreserver, men lytter til deres indre vejleder og anerkender deres legemes behov.