Bøger, hæfter og film

GRATIS:Små Bach Videoklip her      NYT NYT NYT

GRATIS: Download "Heal Thyself" af Edward Bach her (oprindelige udgave).

De tolv helbredere hæftet
"De tolv Helbredere og andre remedier" (E. Bach) Kan købes hos kasserer Betty Olsen, betty@bachforeningen.dk (40 kr. + forsendelse)
Hæftet blev skrevet inden Bach havde fundet alle 38 remedier, hvorfor han beholdt titlen. Her finder du en ganske kort beskrivelse af hvilket remedie du skal bruge, til hvilken tilstand i dig selv, som du ønsker afbalanceret.

Helbred dig selv hæftet"Helbred dig selv" (E. Bach) Kan købes hos kasserer Betty Olsen, betty@bachforeningen.dk (60 kr. + forsendelse)

Her kan du læse de enkle principper for at være et menneske i balance rent mentalt og følelsesmæssigt. Hæftet er ganske enkelt udtryk for en engelsk læges syn på det meget enkle i sand helbredelse: Det er din sindsstemning og dine karaktertræk, der er årsag til din stress, sygdom eller dårlige trivsel.

De 38 Bachs Blomsterremedier hæftet
"De 38 bachs Blomsterremedier" - det orange hæfte, Kan købes hos kasserer Betty Olsen, betty@bachforeningen.dk (50 kr. + forsendelse) Kan nu også fåes i lille "lommeformat" bemærk: Du får lommeformatet tilsendt, når vi udgår for de orange hæfter.
Hæftet er en mere uddybende beskrivelse af hvert remedie, og hvornår du har brug for det. Her er der også mere udførligt angivet dosering, filosofi og anvisninger til alkolholfølsomme brugere.

Spørgsmål og svar af John Ramsell

"Spørgsmål og svar", John Ramsell, Bach Centret - på dansk. kan købes hos betty(a)bachforeningen.dk

Her får du svar på de langt de fleste spørgsmål om de 38 Bach Blomsterremedier og filosofien bag.

Følgende bøger kan købes hos Bach Centret og er på engelsk:
"Bach til kvinder","Bach til mænd", Bach til børn, Bach til dyr, Emotional healing for cats, Emotional healing for horses and ponies og mange andre.

FILM
Se filmen: "The journey to simple healing". (på engelsk)

Bach Blomsterterapiforeningen

"Der findes ingen ægte helbredelse uden en forandring i livsindstillingen, i sjælefreden og i den indre lykkefølelse"