Bachuddannelsen

Bach uddannelsen
Bach-terapeutuddannelsen: BFRP
I Danmark er der to undervisere godkendt af Bach Centret til at undervise på alle tre Trin:

På ovenstående hjemmesider kan du læse alt om de tre trin, Trin 1, Trin 2 og Trin 3 i Den Internationale Bachterapeutuddannelse.

Du kommer ind på Nelsons hjemmeside med information om de Originale Bach Blomsterremedier. Nelsons er foruden at være producent af Bachs Blomsterremedier også medudviklere af det verdensomspændende uddannelsesprogram: BIEP- Den internationale Bachterapeutuddannelse. Nelsons var det homøopatiske apotek, som Dr. Edward Bach i sin tid henvendte sig til og bad om at de ville producere og distribuere remedierne ud i verden.  Det er også Nelsons LTD, der er producent af de Originale Bach Blomsterremedier, som Bach Foreningen bruger, når de er ude på foredrag mm.

Registreret Bach-dyreterapeut: BFRAP
i 2016 specificerede BachCentret disse krav til Bachdyreterapeuter i England:
1) Bach Trin 1, 2 og 3 inkl. alle skriftlige opgaver skal gennemføres
2) Man skal have minimum 50 timers undervisning i dyreadfærd fra et anerkendt institut*) eller universitet og i de mest almindelige dyr.
3)Ved spørgsmål: skriv til Susanne Løfgren: mail@casu.dk (vedlæg evt.  dokumentation for at du opfylder kravene, så videreekspederer Susanne til Bach Centret i England) eller skriv direkte til Bachcentret i England.

*)I Danmark er der pt. www.dyreuddannelser.dk ved Betina Dyremose, der tilbyder dyreadfærdsundervisning for heste, katte og hunde. Tal med Betina hvis du ønsker at blive reg. Bachdyreterapeut.

Bach Blomsterterapiforeningen