Foreningen

Bestyrelsesmøde
Bach Blomsterterapiforeningen/Bachforeningen er udelukkende opstået på initiativ fra en gruppe registrerede Bachterapetuer BFRP fra Syddanmark. Det er således ikke udtryk for Bach Centrets godkendelse eller en af Bach Centrets institutioner. Bach foreningen er heller ikke et klageorgan. Foreningens formål er udelukkende at give enkel og klar viden om Bach systemet, det enkle helings-system.

Bach Blomsterterapiforeningen er stiftet d. 29. juli 2009 og opfylder samtlige juridiske krav til en forening.

Vi informerer generelt om Dr. Bachs healingsystem, der består af de 38 Bach Blomsterremedier og nødhjælpsremediet og filosofien bag. Dette sker hovedsagelig gennem denne hjemmeside og enkelte nyhedsbreve.

Medlemmer kan låne en færdigpakket kuffert med Bach infomateriale, og eventuelt et komplet sæt Bachremedier til  brug for homeparties eller andre info-aftener. Kun afhentning af kuffert - ingen fremsendelse. Dog kan fremsendelse af materiale ske mod betaling af fragten tur/retur. Medlemmer har også mulighed for at leje tre stk. flotte Roll Ups som viser Dr. Bachs 38 remedier. Se mere her.

Bestyrelsesmedlemmerne arbejder udelukkende på frivillig og ulønnet basis. Alle medlemmer af foreningen er berettiget til at stille op til bestyrelsesvalg, og er meget velkomne. Siden stiftelsen har der udelukkende siddet medlemmer fra syd for Kolding, da det er et spørgsmål om ressourcer til at mødes fysisk.
Vi modtager din støtte i taknemmelighed.

Generalforsamling 2017:

Bestyrelsen 2017 (Dorthe Pedersen ikke med på fotoet)Bachbestyrelsen 2014

Bach Blomsterterapiforeningen

"Sundhed afhænger af, om vi er i harmoni med vores sjæl."