Foreningen

BestyrelsesmødeBach Blomsterterapiforeningen er stiftet d. 29. juli 2009 og opfylder samtlige juridiske krav til en forening.

Vi informerer generelt om Dr. Bachs healingsystem, der består af de 38 Bach Blomsterremedier og nødhjælpsremediet og filosofien bag. Dette sker hovedsagelig gennem denne hjemmeside og gratis nyhedsbreve. Medlemmer kan låne en færdigpakket kuffert med Bach infomateriale, dug og et sæt Bachremedier til  brug for homeparties eller andre info-aftener .Kun afhentning af kuffert - ingen fremsendelse. Dog kan fremsendelse af materiale ske mod betaling af fragten tur/retur.

Bestyrelsesmedlemmerne arbejder udelukkende på frivillig og ulønnet basis. Alle medlemmer af foreningen er berettiget til at stille op til bestyrelsesvalg, og er meget velkomne. Siden stiftelsen har der udelukkende siddet medlemmer fra syd for Kolding, da det er et spørgsmål om ressourcer til at mødes fysisk.
Vi modtager din støtte i taknemmelighed.

Generalforsamling 2017:

Bestyrelsen 2017 (Dorthe Pedersen ikke med på fotoet)Bachbestyrelsen 2014

Bach Blomsterterapiforeningen

"Sundhed afhænger af, om vi er i harmoni med vores sjæl."