Crab Apple - Sød Æble - Vild Skovæble

Sød Æble - Vild Skovæble

er ‘renselsesremediet’ for sjæl og legeme.

Det anbefales til de, der føler sig urene og lider af selvhad.

Symptomerne kan være overdreven rengøringstrang,
trang til hyppig håndvask eller det, at man går ekstremt op i bagateller.

Sød Æble er for de, som skammer sig ved eller er flove over ubehagelige fysiske symptomer som f.eks. eksem eller dårlig ånde, svedlugt osv.;

de bliver deprimerede, hvis behandlingen ikke hjælper (se også Ensian for modløshed ved tilbageskridt.

Personer med hudproblemer kan bruge det udvortes som en lotion (nogle få dråber i vand), på et omslag eller tilsat badevandet (10 dråber).

Eller tage Nødhjælpscremen, som indeholder Sød Æble remediet for at rense sår (samt 5 andre Bach-remedier).

Den positive kvalitet

ved Sød Æble er accept af ens ydre og af én selv, og af andre menneskers ufuldkommenheder.

Positive Sød Æble folk har et afbalanceret forhold til renhed og æstetik og formår at udtrykke deres indre skønhed, og have et accepterende forhold til deres ydre form.