Cherry Plum - Kirsebærblomme -Mirabel

Kirsebærblomme/Mirabel

er for de mennesker, som er på randen af et sammenbrud, de overvejer måske selvmord.

De kan være dybt fortvivlede og bange for at miste forstanden.

Karakteristisk er disse mennesker sensitive og meget nervøse.

Når de har brug for Kirsebærblomme, kan de føle, at de er ved at eksplodere, og de er bange for at give efter for ufornuftige tanker og en trang til voldelige handlinger.

De kan være usædvanlig grove og hysteriske over for venner og familie og eksplodere i pludselige raseriudbrud.

Kirsebærblomme kan også bruges ved hysteriske anfald hos børn. (For krævende børn se Cikorie og Vinranke.

Den positive kvalitet

ved Kirsebærblomme er et roligt sind og at være i stand til at tænke og handle fornuftigt.