Scleranthus - Knavel

Scleranthus er for folk, der lider af ubeslutsomhed. De, der har brug for Scleranthus, har svært ved at træffe beslutninger, især når de står over for to valgmuligheder. De mangler balance og ligevægt; deres græshoppesind får dem til at springe rundt i samtaler. De er oppe og nede i humør, de svinger mellem yderpunkter som glæde/bedrøvelse, energi/apati, optimisme/pessimisme, latter/gråd. Dette omskiftelige livssyn kan gøre dem utroværdige, og de kan spilde tid og gå glip af muligheder på grund af ubeslutsomhed.Scleranthus anbefales til børn, som lider af køresyge.

Scleranthus positive kvalitet er vished og beslutsomhed med ligevægt og balance under alle forhold. Positive Scleranthus folk er i stand til at træffe hurtige beslutninger og handle omgående, hvor det er påkrævet.