Foreningen

Bestyrelsesgruppen 2018-2019: Formand Anette Lei, Lene Ravn, Kasserer Betty Olesen og Dorthe Pedersen. Esther Hess Madsen ikke med på fotoet

Bachforeningen 2009- 2019. Opløst i 2019.

Bachforeningens hjemmeside består!

Dette web-site: Bachforeningen.dk er skabt i 2009 af Bach Blomsterterapi-foreningen, som blev opløst i 2019 da formålet var opfyldt. Foreningen efterlod sig dette website, til gratis brug for alle.

Gratis info for alle Bach-interesserede

Websitet bliver stående, da den besøges af mange, der søger gratis information om Bach Blomsterremedie- healingssystemet efter lægen Edward Bachs enkle metode.

Registrerede Bach terapeuter

Foreningen blev af egen drift skabt at en gruppe registrerede bachterapetuer BFRP fra Syddanmark: Bachterapeut & Bachlærer Anette Lei,  og bachterapeuterne: Betty Olesen og Jan Granberg.

Bach blomsterterapiforeningen er således ikke udtryk for Bach Centrets godkendelse eller en af Bach Centrets institutioner.

Bachforeningens formål var udelukkende at give enkel og klar viden om Bach systemet, det enkle helings-system, hvilket fortsætter via bachforeningens hjemmeside på ubestemt tid :)

Bach Blomsterterapiforeningen/Bachforeningen blev opløst på Generalforsamlingen den 23. april 2019 efter eget ønske fra bestyrelsen, da formålet var opnået og da websitet oplyser de mange besøgende, og der var ringe tid til de frivillige aktiviteter fra bestyrelsesmedlemmernes side.

Det betyder, at foreningen ikke længere eksisterer, men hjemmesiden består, til glæde for de mange Bach-interesserede.

Tidligere frivillige i bestyrelsen:

• Jan Granberg, reg. bachterapeut (stifter)
  • Lene Ravn, reg. bachterapeut
  • Esther Hess Madsen, reg. bachterapeut
  • Birgit Jensen, Bach-studerende
  • Solvej Fihl-Jensen, Bach-studerende
  • Betty Olesen, reg. bachterapeut (stifter)
  • Anette Lei, reg. bachterapeut (stifter)

Bach Blomsterterapiforeningen

"Sundhed afhænger af, om vi er i harmoni med vores sjæl."