Bøger, hæfter og film

BØGER, HÆFTER, FILM og GRATIS STUFF

FIlm om Dr. Bach, hans filosofi og sygdomsopfattelse:

"The journey to simple healing":

De tolv helbredere hæftet

Hæftet blev skrevet inden Bach havde fundet alle 38 remedier, hvorfor han beholdt titlen "De Tolv Helbredere - og andre remedier".

Her finder du en ganske kort beskrivelse af hvilket remedie, du skal bruge, til hvilken tilstand i dig selv, som du ønsker afbalanceret.
Kan købes hos Helsam (hvis du har egen klinik) og i helsekoster. Koster ca. 40 kr. (plus forsendelse),

Helbred dig selv hæftet"Helbred dig selv"

(E. Bach) Kan købes hos helsekoster og din bachterapeut.
I hæftet finder du lægen Dr. Edward Bachs enkle principper om at være et menneske i balance rent mentalt og følelsesmæssigt. Lægen Bach fandt ud af at et godt velbefindende og et sundt helbred helt afhænger af personens tanker og følelser. Det er din uafbalancerede sindsstemning  (indre konflikter) og karaktertræk, der tiltrækker stress, sygdom eller dårlige trivsel.  Kan købes hos Helsam og i helsekoster. Koster ca. 50 kr. plus forsendelse.

Spørgsmål og svar af John Ramsell

"Spørgsmål og svar", John Ramsell, Bach Centret - på dansk.
Her får du svar på de langt de fleste spørgsmål om de 38 Bach Blomsterremedier og filosofien bag. Bogen kan købes hos Camette.

Følgende bøger kan købes hos Bach Centret og er på engelsk:
  • "Bach til kvinder",
  • "Bach til mænd",
  • Bach til børn,
  • Bach til dyr,
  • Emotional healing for cats,
  • Emotional healing for horses and ponies
og mange andre.

Få gratis Bach-mini-guide til konsultationen

Bach Blomsterterapiforeningen

"Der findes ingen ægte helbredelse uden en forandring i livsindstillingen, i sjælefreden og i den indre lykkefølelse"