Bøger, hæfter og film

GRATIS:Små Bach Videoklip her      NYT NYT NYT

GRATIS: Download "Heal Thyself" af Edward Bach her (oprindelige udgave).

De tolv helbredere hæftet

Hæftet blev skrevet inden Bach havde fundet alle 38 remedier, hvorfor han beholdt titlen "De Tolv Helbredere - og andre remedier".

Her finder du en ganske kort beskrivelse af hvilket remedie du skal bruge, til hvilken tilstand i dig selv, som du ønsker afbalanceret.

Helbred dig selv hæftet"Helbred dig selv" (E. Bach) Kan købes hos helsekoster og din bachterapeut.
I hæftet finder du lægen Dr. Edward Bachs enkle principper om at være et menneske i balance rent mentalt og følelsesmæssigt. Lægen Bach fandt ud af at et godt velbefindende og et sundt helbred helt afhænger af personens tanker og følelser. Det er din uafbalancerede sindsstemning og karaktertræk, der tiltrækker stress, sygdom eller dårlige trivsel.

Spørgsmål og svar af John Ramsell

"Spørgsmål og svar", John Ramsell, Bach Centret - på dansk.

Her får du svar på de langt de fleste spørgsmål om de 38 Bach Blomsterremedier og filosofien bag. Bogen kan købes hos Camette.

Følgende bøger kan købes hos Bach Centret og er på engelsk:
"Bach til kvinder","Bach til mænd", Bach til børn, Bach til dyr, Emotional healing for cats, Emotional healing for horses and ponies og mange andre.

Bach Blomsterterapiforeningen

"Der findes ingen ægte helbredelse uden en forandring i livsindstillingen, i sjælefreden og i den indre lykkefølelse"