Agrimony

Personer, der har brug for Agrimony virker ofte ubekymrede og muntre, men bag deres "livsglæde" er ængstelse, bekymring og indre smerte, som de prøver at skjule for sig selv og andre. De spøger med deres problemer, da de ikke vil vise deres frygt. De kan ikke lide at være alene og er meget sociale, idet de søger selskab eller afledning. De prøver at ignorere livets mørke sider, og fortrækker at tage lyst på tingene frem for at tage en konfrontation. De kan også have søvnproblemer på grund af tankemylder. (se også White Chestnut (Hestekastanie)).

Agrimony personer undertrykker ofte deres problemer med alkohol, piller eller trøstespisning.

Den positive kvalitet

ved Agrimony ses hos dem, der er ægte muntre og gode kammerater. De udtrykker deres inderste følelser åbent, og kan acceptere at livet også har mindre behagelige sider. Deres munterhed stammer fra en ægte selverkendelse og indre glæde, de ser problemerne i rette perspektiv og er diplomatiske fredsmagere.

Tilbage til oversigt 1-38