Willow - Guldpil - Hvidpil

Guldpil/Hvidpil

er for fornærmelse, selvmedlidenhed og bitterhed.

De fleste mennesker kender til at føle sig såret pga noget andre har gjort.

Dette remedie hjælper til at neutralisere fornærmelse, og genoprette humor og proportionsfornemmelse.

Guldpil er for følelsen af at være snydt af livet. ’Det fortjener jeg ikke. Hvorfor skulle det ske for mig?’
Personer i negativt Guldpil-aspekt misunder andre deres gode held, sundhed, lykke og succes.
De er sure, forurettede, irritable og nyder at sprede tristhed.
De er kun interesseret i andre mennesker for at nedvurdere eller kritisere dem.
De tager uden at give og uden taknemmelighed, de gør sig uvenner med venner og familie, ved at bære nag eller være bitre eller forbitrede.
De er vanskelige patienter, når de er syge, da de aldrig er tilfredse.

De foretrækker at se sig selv som ofre, og indrømmer nødigt nogen bedring. Når man er konstant fornærmet, kan det påvirke ens vitalitet og føre til dårligt helbred.

Den positive kvalitet ved Guldpil

er en tilstand af optimisme og tro. Den positive Guldpil- person indser, at tankernes kraft skaber omstændighederne.
De er i stand til at tilgive og glemme tidligere uretfærdigheder og nyde livet.
Derved tiltrækker de positive betingelser og venner.
Da de ikke længere er ofre, har de kontrol over deres egen skæbne.