Red Chestnut - Rød Hestekastanje

Rød Hestekastanje

er for en uselvisk overbekymring for andre, specielt for familie og nære venner.

De frygter det værste for deres kære:

At en mindre lidelse vil vise sig at være noget alvorligt, at et barn i leg vil falde, eller at et feriefly vil styrte ned.

De er også påvirket af og bekymrede over andre menneskers problemer.

Det er ofte en forbigående tilstand hos behandlere, sygeplejersker, rådgivere o.a.

Den positive kvalitet ved Rød Hestekastanje

er evnen til at have omsorg for andre med medfølelse, men uden ængstelse.

Positive

kvaliteter er at personen udstråler tanker om sundhed og mod til dem, som har brug for det, og selv forbliver de rolige i nødsituationer.

De er glade for at hjælpe, når de bliver bedt om det, men påtvinger ikke andre deres hjælp.