Heather - Hedelyng

Lyng - Hedelyng

bruges ved fuldstændig selvoptagelse til den type mennesker, som er besat af deres egne svagheder og problemer.

De er ofte hypokondere og overdriver deres symptomer, eller gør en myg til en elefant.

De taler uendelig meget og kræver et publikum.

De hager sig fast i folk for at tale længe og detaljeret om sig selv.

De taler normalt hurtigt, og stiller sig ofte tæt op ad lytteren.

De hader at være alene, men forstår ikke, at folk ofte undgår dem, fordi de suger al energi ud af andre og kun har minimal interessere i andre menneskers problemer.

Den positive kvalitet

ved Lyng er den gode lytter, som gavmildt hjælper andre uselvisk og med forståelse for andre menneskers problemer.

Positive Heather mennesker er i stand til at bruge deres egne lidelser på en god måde ved at føle med andre.