Clematis - Almindelig Skovranke

Klematis - Almindelig Skovranke

er for dem, som lever i deres egen verden uden interesse for den virkelige verden.

Klematis børn har svært ved at koncentrere sig, hvilket skyldes en tendens til at dagdrømme, snarere end mangel på medfødte evner.

Klematis typen er ofte kunstnerisk, men da de er distræte, åndsfraværende og drømmeriske, lykkes det dem sjældent at udnytte denne gave på en praktisk, materiel måde.

De er ikke rigtig glade og længes efter bedre tider, men de tager ikke aktive skridt til at ændre noget.

Tankerne kredser ofte omkring noget i fremtiden: f.eks. "når jeg møder prinsen på den hvide hest, så bliver jeg først lykkelig"

eller: "når jeg er færdig med gymnasiet, så kan jeg først være glad og lykkelig."

De har en dårlig hukommelse med ringe sans for detaljer.

De falder let i søvn, sover tungt og er ofte søvnige i løbet af dagen.

De har en tendens til at være energiforladte og åndsfraværende.

De kan lide at være alene for da kan de gå i deres egen tankeverden, og de undgår konfrontationer ved at trække sig tilbage.

Når de er syge, gør de sig ikke nogen anstrengelse for at blive raske.

De kan være meget romantiske og forestille sig at de er med i et eventyr, som sommetider er lidt for lyserødt og urealistisk.

Klematis er egnet for mennesker, som har mistet en kær person og længes efter at blive forenet med dem.

På grund af manglende koncentrationsevne, kan de lide af dårlig koordineringsevne, og har derfor tendens til at komme ud for uheld og har ofte blå pletter på kroppen fordi de er stødt ind i bord-hjørner og lignende.

Klematis positive kvalitet er,

at man har en levende interesse i verden omkring sig og kan nyde livet.

Klematis personer i positivt aspekt er åbne for inspiration og udviser deres kreative potentiale i for eksempel kunst, digtning, design, mode eller healing.

Da de er realistiske og jordbundne, har de en fornemmelse af formålet med livet og erkender, at fremtiden skabes af nutiden.

De har god jordforbindelse og kan kontrollere deres tanker.