Nye indlæg

Edderkoppeskræk, araknofobi

29-10-2011
En moder tog remediet Abeblomst for sin edderkoppeskræk, da hun skulle besøge sin datter i dennes nye studenterlejlighed, der lå i en kælder. Der var blevet set 7 store husedderkopper i måneden op til moderens besøg. Datteren mente, at de kravlede ind ad kældervinduet. Moderen var skrækslagen over at skulle sove i kælderlejligheden, og fik derefter remediet Soløje (for panik og rædselsslagenhed) og dagen efter indtagelsen kunne moderen mærke, at hun blev mere rolig og agtede tre dage efter at gennemføre besøget, som hun havde været tæt på at aflyse.