Nye indlæg

Kvinde valgte forkerte remedier

29-10-2011
En kvinde, 56 år, brugte Bach-systemet som hjælp til selvhjælp. Hun var i en periode frustreret og ked af det, og græd uden grund i flere dage. Hun kunne ikke komme ud af frustrationerne. Hun havde valgt Fuglemælk for sorgfølelse, Abeblomst for angst, Knavel for ubeslutsomhed, Skovhejre for at finde sin retning i livet, Kildevand for at stille for strenge krav til sig selv og Soløje for panikagtig angst . En reg. bachterapeut hjalp hende med i stedet at vælge Balsamin for utålmodighed, Bøg for at være kritisk, Abeblomst for generthed/angst og Ægte Kastanje for livskrise (der var det vigtigste remedie pt. for hende). Efter få timer forbedredes hendes tilstand, og hun følte sig mere let omkring hjertet og mere glad.