Nye indlæg

Eksamens-angst, eksamen, selvtillid, overblik, angst, Nødhjælpsremediet

15-05-2013
Kvinde var i panik, inden hun skulle til eksamen. Kunne slet ikke finde ro, og troede slet ikke hun kunne klare den eksamen. Havde overhovedet ingen overblik over det materiale hun skulle op i. Nerverne sad helt uden på tøjet. Bare de nævnte ordet eksamen, gik hun i panik, og hun sov dårligt.
Hun fik abeblomst for angsten over eksamen, soløje for ikke at gå i panik, lærk for at bevare selvtilliden, elm for at få mere overblik, hestekastanie for al den tankekværn.
Allerede dagen efter skrev hun følgende til bachterapeuten: Det virkede nærmest samme dag. Jeg kan slappe af, og går ikke i panik, når nogen snakker om eksamen. Har mere overblik og overskud. Hun var meget taknemmelig for hjælpen.