Nye indlæg

Mand, udkørt, træt og opgivende af arbejdsbyrde, Ensian, Tornblad, Eg og Oliven

15-10-2012
Mand i 50 èrne havde taget en bestemt remedieblanding i flere uger, men synes ikke længere at der var så god en virkning. Bach Terapeuten gav ham en ny blanding da hans følelser og stemninger havde ændret sig: Nu fik han Ensian for at væremodløs og opgivende, når han kom hjem fra arbejde, Tornblad fordi de store arbejdsbyrder kørte helt i ring, og han manglede håb om, at det nogensinde ændrede sig. Eg for at knokle derud af fra morgen til aften, og for at have store projekter i gang på hjemmefronten også. Endelig fik han Oliven for træthed og udmattelse fysisk og mentalt. Virkningen kom efter en dag, hvor han skrev til terapeuten: "Succes, - så er alle stakke sorteret, der er uddelegeret arbejde, og jeg begynder at arbejde struktureret. Tre ugers møg er væk. Jeg kan tydeligt mærke forskel efter den nye Bach-flaske. Det er endda sådan at lige så snart jeg mærker et fald i energien, tager jeg dråber og er hurtigt tilbage på sporet". Tak for hjælpen! "