Nye indlæg

Forbrænding, kogende vand, Nødhjælpscremen-Rescue Cream

14-09-2012

Fik lige lavet et "live-eksperiment" .. hældte kogende vand ud over hele venstre hånd....... (auch!!!!).. tog en tur under den kolde hane nogle minutter og så Bachs Nødjhælpscreme på ... og så et par pust på det i løbet af de næste 10 min , og farven er helt normal nu og det gør ikke ondt ...

(Jeg tænker lige tilbage på sidste jeg prøvedet det nummer og måtte sidde med et par fingre i vand læææææænge før det var ok ... ).

Så .. .. ja, et lille live-eksperiment der gik ok :::::
Gitte Damgård, Bachs Blomster, (åben Facebookgruppe)