Nye indlæg

Nødhjælpscreme, Forbrænding, Rescuecreme til brandsår

13-01-2012
En kvinde mødte på arbejde med en vaskeklud viklet rundt om håndleddet. Hun havde stået med sit fladjern i hånden og samtidig ville hun lige sige farvel til manden, da hun kom til at "bide" sig selv i håndleddet med fladjernet. Det sved og der kom hurtigt vabler på armen. På arbejdet havde en kollega en vareprøve med den originale Nødhjælpscreme i tasken. Den fik den uheldige kollega, og efter kort tid holdt det op med at svie, og rødmen var aftaget. (Nødhjælpscreme forhandles i helsekostbutikker og hos nogle Matasbutikker).