Tema-aften og foredrag

2018-Foredrag:

Tirsdag den 13. marts kl. 19.00-20:
Parterapeut Inger Margrethe Jørgensen fortæller om "Protestdansen i parforhold og relationer."

Vi er glade for at præsentere parterapeut Inger Margrethe Jørgensen, der har stor succes med sin parterapi med fokus på emotionerne og rollerne i parforholdet og andre nære relationer.
”Protestdansen i parforholdet” handler om den negative dans der skaber adskillelse fremfor samhørighed. Du kan læse mere om foredragsholderen her: http://www.terapi-haderslev.dk/

Vi har inviteret parterapeuten, fordi Bach-systemet mest handler om emotioner og fordi relationerne er yderst pressede i den tid vi befinder os i.
Parterapeuten fortæller:

" Parforhold begynder oftest med en forelskelse. Når forelskelsen er klinget af, udfordres de fleste par på at give hinanden omsorg og berigelse.
Du får indblik i hvad det er for negative mønstre, der oftest forhindrer god kontakt i forholdet. Du vil også blive præsenteret for forskning og viden der viser hvilken betydning følelser og tilknytning har, når de svære udfordringer i forholdet skal overvindes. Du får vist, hvordan du bryder de negative mønstre, og oplever lettelse, som vil give dig  motivation til at se bag om det, der irriterer dig og i stedet få øje på sårbarheden hos den anden, som følger med når man er forbundet med hinanden i kærlighedslivet.
"

Bestyrelsen har inviteret parterpeuten fordi indgangsvinklen er emotionerne i parforholdet og andre relationer. Erfarne Bachtereuter vil efter foredraget vise deltagerne hvor let det er at bruge de 38 Bach Blomsterremedier til de svære følelser i nære relationer. På denne måde kan selvhjælpssystemet med de 38 blomsterremedier og stressremediet støtte op omkring anden terapiform.
Entrè: 50,00 kr.  Max 50 kr. pr. aften. Medlemmer gratis.
Behandlingsflaske: Vi blander flasker efter kl. 20.40. Pris: 50 kr.
Tilmeld dig: senest den 9. marts til lei@mindtime.dk .Send en mail.

Tirsdag den 13. marts kl. 20,00-21.00: Næstmark 25, 6200 Aabenraa:
Bach-oplæg om hvordan Bachremedier er en enkel , nem og prisbillig løsning til de der vil hjælpe sig selv og de nære relationer. Her kan du hente ny inspiration til problemfyldte relationer. v. reg. bachterapeuter fra bestyrelsen. Bachoplægget relateres til parterapeut Inger Margrethe Jørgensens foredrag ovenfor.
Entrè: 50,00 kr. (Max 50 kr. pr. aften). Medlemmer gratis.
Behandlingsflaske: Vi blander flasker efter kl. 20.40. Pris: 50 kr.
Tilmeld dig: senest den 9. marts til lei@mindtime.dk .Send en mail.

Generelle aktiviteter som du kan bestille reg. bachterapeuter til at afholde:

Kontakt en af os i bestyrelsen hvis du ønsker at vi skal afholde f.eks. en tema-aften, et homeparty eller et foredrag ude hos dig eller din arbejdsplads, forening eller lign. Deltagerne kan købe en personligt blandet Bachremedieflaske til kr. 50. Pris for afholdelse aftales med bestyrelsen.
  kontakte en af os i bestyrelsen,

Foredrag/temaaften eller homeparty hos dig/jer:
Normalpris: (foreninger o.lign.) kr. 800 plus transportomk. eller kr. 50 pr. person afhængig af antal deltagere. Bemærk: Virksomheder og institutioner: pris aftales særskilt. Bestil hos en af os i bestyrelsen.

Bach Blomsterterapiforeningen

"Sygdom er i den fysiske krop et resultat af personlighedens modstand mod sjælens vejledning. Det er, når vi vender det døve øren til den "stille, lille stemme" og glemmer det guddommelige i os; når vi prøver at påtvinge andre vores ønsker, eller tillader forslag, tanker og påbud at påvirke os"