3/1 2012 - Til alle reg. bachterapeuter

Sådan betaler du trygt til Bach Centret!

Kun for reg. bachterapeuter
Denne email har alene interesse for reg. bachterapeuter hos Bach Centret i England. Hvis du har modtaget den, men ikke er reg. bachterapeut, bedes du meddele os dette, så flytter vi dig over på en anden liste, for at undgå at spilde din tid med irrelevante oplysninger. Og omvendt: hvis du kender en reg. terapeut, som IKKE har fået denne mail, så bedes du maile til mig, så vi kan få ham/hende på Bachterapeut-nyhedslisten. Alle, der står på Bachterapeut nyhedslisten, er også på den almindelige liste.

Tip til betalingsmåde
Reg. bachterapeut, Inger Ahrenkiel fra Bachblomsten.dk beder os give dig dette tip til  betaling, når Bach Centret beder dig om at forny din registrering som bachterapeut:

Hvis du ikke har lyst til at sende betalingskortnummer inkl. kode i brev eller mail til Bach Centret, når du skal forny din registrering, så kan du mod et mindre bankgebyr lave en bankoverførsel. Det er lettere og så risikerer du ikke at dit kreditkortnummer og koden florerer ude i verden.

Du skal bruge disse oplysninger
Kontohavers navn: Bach Visitor & Education Centre Ltd
Bank: NatWest Bank. Address of bank: Wallingford Branch 82, High Street Wallingford Oxon OX10 OBT UK
Kontonummer: 66524822 Sortcode: 60-22-19
BIC/SWIFT: NWBK GB 2L
IBAN: GB21 NWBK 6022 1966 5248 22

Bach Centrets adresse
The Bach Centre
Mount Vernon
Bakers Lane
Brightwell-cum-Sotwell
Oxon
OX10 0PZ
U.K.

10 % rabat
Når du bestiller varer i  Bach shoppen, så husk at oplyse, at du er reg. bachterapeut. Så får du 10 % rabat. Hvis du glemmer det, så kan du emaile til kathy@bachcentre.com og fortælle det, inden 1 måned fra købet.

Her kan du se din status som reg. bachterapeut
Bach Centret plejer at emaile til dig, når der er tid til fornyelse af din registrering. Fornyelse af registreringen inkl. udfyldelse af blanketter omkring din personlige og faglige udvikling har sin basis i Code of Practice, som du har tiltrådt, da du blev reg. bachterapeut.
På dette link kan du til enhver tid se din status, tidspunkt for fornyelse af reg. gebyr, downloade fornyelses-blanketterne eller forny online.  Hav dit reg. nr. klar. Du finder det på dit reg. bevis fra Bach Centret.

Reg. bachterapeut
Man kan kun blive registreret som Bach Foundation Registered Practitioner (BFRP) hvis man er blevet undervist af en underviser, der er godkendt at Bach Centret. Dette for at sikre kvaliteten af den Internationale Bach terapeut Uddannelse (BIEP).

I Danmark er der følgende undervisere, der har tilladelse fra Bach Centret til at undervise på uddannelsen:
Susanne Løfgren, Vibeke Frölich, Anja Mai Nierich, Margit Hansen og Anette Lei.
I Norge: Gro Midthun, Camilla Bjørnson, Isabelle Schjelderup og ELse-Mari Skjelland.

Spørgsmål
Har du spørgsmål vedr. din registrering som bachterapeut, så kan du henvende dig til   Bach Centrets koordinator i Skandinavien: Susanne Løfgren.