30/12 2011 - Godt Nytår!

Nytårshilsen
Bach Blomsterterapiforeningen vil gerne ønske alle medlemmer og læsere af nyhedsbrevet et Godt Nytår med ønsket om et spændende og udviklende 2012.

Foreningen har fundet det spændende at få lavet en ny hjemmeside i efteråret, og vi er ved at vænne os til de mange nye muligheder som den giver. Foreningens formål er at udbringe kendskabet til Bach Blomsterremedier og det er vores klare opfattelse, at vi med den nye hjemmeside får udbredt kendskabet endnu mere.

Har du gode erfaringer med Bach Blomsterremedier, som du gerne vil dele med andre, så send dine cases til foreningen, og vi lægger dem ud på hjemmesiden. Så kan vi i fællesskab hjælpe endnu flere med at leve et så udviklende og harmonisk liv som muligt.

Samtidig har det været en spændende proces at udbyde en rejse til Bach Centret i London den 20. til 23. maj 2012. Vi glæder os meget til at deltage på denne tur, hvor der nu er 12 tilmeldte. Der er stadig billige fly-og hotelbilletter at  få.

Programmet kan du læse mere om på hjemmesiden under aktiviteter. Vi ser frem til den store oplevelse til sommer, hvor vi skal besøge Bach Centret og Nelsons producenten af remedierne. Det giver helt sikkert en større indføling med healingsystemet.

Snart ringer Rådhusklokkerne for 2012 og mange følelser kommer i spil de sidste timer her af 2011. Så HUSK at tage din RESCUE REMEDY med dig, når du går i byen. Tænk også på de kære husdyr, der kan få stor gavn af NØDHJÆLPSDRÅBERNE, når nytårskrudtet fyres af.

Vi ses i 2012.