28/11 2011 - Besøg hos Bach Centret i England! Tilmeld dig NU!

Vil du med os til Bach Centret?
Sommeren 2012 kan du komme med Bach Blomsterterapiforeningen til Bach Centret i England. Så,
  • hvis du har drømt om at besøge Bach Centret i England, eller
  • hvis du har interesse i med egne øjne at se stedet, hvor Edward Bach udviklede remedierne eller
  • hvis du måske bare i denne mørke tid har brug for at glæde dig til en 4 dages rejse til England, med et spændende møde omkring Bach Blomsterremedier og ligesindede, så
får du nu chancen for at opleve stedet hvor Edward Bach fuldførte sin drøm om at finde det, som han kaldte fremtidens healingssystem, som alle mennesker med lethed og helt ufarligt kan bruge til at helbrede sig selv og få indre ro og balance. Uanset om du har været på Centret før eller aldrig har besøgt det, så venter der dig en kæmpe oplevelse.

Program
20/5: afrejse fra Hamborg lufthavn over middag. Indlogering på hotel i London. Fri aften.
21/5: Nelsons påfyldningsanlæg, Wimbledon. Historisk intro og rundvisning.
Eftermiddag og aften fri.
22/5: Bach Centret: Seminar med Stefan Ball: "Hvordan inkorporerer du Bachs Blomsterremedier i din klinik som alternativ behandler?" Spørgsmål og svar. Derefter rundvisning i haven, måske ser vi Bach Blomster i fuldt flor. Vi får gratis kaffe/the på Centret. Mulighed for at gå tur i området og evt. besøge Edward Bachs gravsted på kirkegården. Mulighed for lunch på den lokale pub fra E. Bachs tid: "Red Lion". Aften: fri
23/5: Hjemrejse over middag. Ankomst Hamborg. Bus til Rødekro.

. . . og til det praktiske:-) Vi forbeholder os ændringer i programmet mht. rækkefølge og tidspunkter.
Selve rejsen arrangeres af et rejsebureau, og er tilrettelagt så der er mest mulig hensyn til prisbillighed og rimelig rejsekomfort. Foreningen hæfter ikke for aflyste flyafgange, arrangementers aflysning, skader undervejs eller andet, så tal med dit forsikringsselskab og tegn de fornødne forsikringer (f.eks. rejseforsikring, fritidsulykke).
Du kan altid følge med i detaljerne i programmet her:

Vi mødes i Rødekro!
Søndag morgen d.20/5: Vi samles alle på bus-opsamlingsstedet: Funkevej 16, 6230 Rødekro (hos bestyrelsesmedlem Anette Lei). Her bydes på en forfriskning inden vi sætter os i bussen til Hamborg. Du bliver hentet på stationen og kørt til Anettes hjem, der ligger 1 minut fra stationen. Vi lægger vægt på, at alle føler sig trygge og så godt tilpas som muligt, så vi får 4 gode dage sammen. Du er velkommen til at overnatte gratis hos bestyrelsesmedlemmer i Rødekro-Aabenraaområdet i forbindelse med din togrejse. Vi løser det sammen, og du kan være helt tryg ved, at vi tager os godt af dig. Du skal give besked om overnatning senest 1 uge inden afrejse.

Tilmelding
Du tilmelder dig efter først-til-møllen,  så hvis du ved at du vil med, så tilmeld dig straks. Der er 16 pladser ialt. Du er først endeligt tilmeldt, når vi har modtaget din betaling.

1. Email dit navn, adresse, mobilnr. og emailadresse til anette@bachforeningen.dk
2. Oplys dit pasnummer og dit navn, som det står i dit pas. Dit navn skal være stavet fuldstændig som i dit pas. Det skal bruges til booking af flybilletten. Hvis der er problemer med dit navn/pasnummer så er det din egen risiko. Derfor vær omhyggelig:-)
3. Oplys i mailen, om du ønsker enkelt- eller dobbeltværelse.
4. Indbetal straks kr. 1.500 på foreningens konto nr. 7930 1198697 og senest fredag d. 2. dec. 2011. Beløbet er et à contobeløb, som dækker flyrejsen og bustransporten fra Rødekro-Hamborg-Rødekro. Beløbet refunderes ikke ved afbud, da vi booker billetten til dig personligt.

Er du medlem?
Du skal være medlem af Bach Blomsterterapiforeningen. Et medlemskab koster kr. 200. Er du ikke medlem så indmeld dig her:

Flyrejsen: ca. kr. 1050 tur/retur (små prisændringer kan forekomme)
Bustransport DK-Hamborg Lufthavn tur/retur: ca .kr. 440
Hotel, 3 overnatninger inkl. morgenmad: ca. kr. 1500  pr. person, dobbeltværelser. Enkeltværelse ca. kr. 2400 pr. person.

Betaling:
Senest d. 2. dec. 2011 betales kr. 1500 (dækker fly og lufthavnstransporten DK)
Senest d. 30. marts 2012 betales hotelopholdet.

Andre omkostninger i England, som ikke er med i ovennævnte:
  • Transport (bus, tog eller taxi)
  • Mindre gebyr til Bach Centret for seminar
  • Mellemmåltider og aftensmad.
  • Fornøjelser og evt. shopping.
  • Korrigering af endelig priser (fly, hotel etc.)

Vi håber, at du har lyst til at komme med,  og vi GLÆDER os til rejsen og til at få ny inspiration og viden om Bach systemet.