17/11 2011 - Bachforeningen: Få nyt fra os direkte på din skærm!

Nyt logo og hjemmeside
Kære nyhedsbrevmodtager!

I Bachforeningen er vi glade for at præsentere dig for vores nye logo og hjemmeside! Vi har længe haft store tekniske problemer med den eksisterende hjemmeside, og derfor har vi lagt alle kræfterne i og fået helt ny hjemmeside og logo. Hjemmesiden er for ALLE der interesser sig for Bachs Blomsterremedier. Se den her:

Bachforeningen.dk

Fremtidssikret hjemmeside
Det nye logo og den fantastiske fremtidssikrede hjemmeside gør det nu muligt for os at formidle Bach viden på helt nye måder. Vi kan lægge videofilm og lydfiler ind, og vi kan lægge korte cases ind som du kan få øjeblikkeligt. Vi føler os helt parate til at gå ind i fremtiden med den nye enkle teknologi og ny inspiration.
Vi har investeret tid og kræfter i opbygningen af den og har fået alle disse fordele til glæde for dig.
Dette nyhedsbrev er det første, og der kan forekomme uhensigtsmæssigheder eller dobbeltudsendelser i starten. I så fald er vi taknemmelige for at blive underrettet af dig. Du kan svare tilbage på denne mail. TAK:-) Det er også en god idè, at du godkender vores domæne/emailadresse, så næste mail ikke bliver sorteret fra i uønsket mail-bakken.

Du kan få sidste nyt fra bloggen - øjeblikkeligt!
Har du øjeblikkelig brug for inspiration, så hent nye cases om alt muligt – også om kæledyr – på vores blog, som har små cases lige fra filosofien bag Bachsystemet til dosering og remedier til dyr. Bloggen opdateres ofte med nye cases. Her kan du se bloggen med de spændende cases:

Bachforeningens blog-nyheder

Derfor er RSS feed nemmere for dig
RSS er en forkortelse for rigtig simpel syndikering. Ved at abonnere på vores RSS feed, kan du læse de små klient-cases-nyheder fra bloggen på vores hjemmeside, uden at skulle besøge siden. De kommer automatisk til dig, på dit pc- skrivebord eller på din smartphone. Til det skal du bruge en RSS læser. Der findes flere forskellige af disse, heraf mange gratis. DU finder RSS ikonet ved at gå ind på vores blog (øverste hjørne på hjemmesiden). Husk at vælge den kategori du ønsker nyheder om (f.eks. Bach til dyr”) , klik dernæst på RSS ikonet, ”abonner på RSS feed”.

Kommende aktiviteter
Udvikling og forandring hører livet til. I 2012 afholder Bach-foreningen de lokale tema-aftener i Nygadehuset i Aabenraa. Der er færre tema-aftener, til gengæld sætter vi fokus på at komme ud af huset til messer, foreninger, institutioner eller virksomheder og give "smagsprøverø" på Bachs Blomsterremedier. Vi tager gerne imod dine forslag til, hvor vi er velkomne. Du skal blot besvare denne mail!

Januar Temaaften:

31. januar: kl.19-20(21.00): ”Få hjælp til din depression med Bach”

April Temaaften:

24. april: kl. 19-20(21.00): ”Fra hjem til plejehjem med Bach”

Studietur 2012 går til England
Bach foreningen har et spændende arrangement hvert år: I år er der ialt 16 pladser på flyet til London omkring d. 20- 24. maj. Vi skal besøge Bach Centret med rundvisning og et lille seminar med Stefan Ball. Vi skal også besøge Nelsons påfyldningsfabrik i London. Måske du har lyst til at komme med. Du får mail igen fra os med alle detaljer og pris inden 14 dage.  Når tilmeldingen kommer må du holde dig klar - for først-til-mølle-princippet gælder! Indtil da: vi modtager gerne dine gode ideer til hvad seminaret skal indeholde eller hvad vi ellers kunne lave i London!

Bach Centret i England

Hjælp os med dine gode ideer, så vi bliver bedre
Vi skal planlægge 2012 og hører med glæde fra dig. Hvilket behov har du fra vores side? Hvordan kan vi oplyse endnu bedre og mere bredt dækkende om Bachs Blomsterremedier i dit område? Hvis du er reg. bachterapeut – hvilke særlige informationer og /eller aktiviteter kunne så få dig til at være medlem af foreningen? Andet? Vi bruger dit indslag til vores inspiration og vælger frit blandt de indkomne forslag.