1/9 2012 - Efterårsaktiviteter

Temaaften, Messe og Bachdag

NYT: Temaaften i Haderslev
Onsdag den 5. september afholder foreningen v. Jan Granberg og Lene Ravn temaaften om stress og angst.
Læs folder her:

Tema-aften d. 5. september

Bachdag i København
Lørdag d. 8. september: Susanne Løfgren afholder Bachdag med spændende emner. Foreningen deltager v. Jan Granberg, der fortæller fremtiden og medlemsfordele i Bach Blomsterterapiforeningen. Kontakt mail@casu.dk for at høre om der er flere pladser.
Læs mere her:

Bachdagen 8. sept. København

Helsemesse Rødekro
Weekenden den 8. og 9. september afholdes der alternativ helsemesse i Rødekro.
Bach-foreningen er repræsenteret ved bachterapeuter fra foreningen, der også møder i eget regi.
Læs om messen her:

Alternativmessen Rødekro, Anette L og Betty O.

Tema-aften i Tønder
Torsdag d. 25. oktober afholdes der tema-aften i Tønder på aktivitetshuset. "Bach Blomsterremedier- når livet er svært". Læs med her:

d. 25. oktober i Tønder aktivitetshus

Temaaften i Sønderborg
Tirsdag d. 20. november afholdes der Tema-aften i Sønderborg - for første gang. Emnet er Bachs Blomsterremedier- stress og angst".
Læs mere her:

Tema-aften d. 20. november

Tema-aften i din by?
Vi har pt. 253 læsere af nyhedsbrevet, og da vi i bestyrelsen bor i Aabenraa-området,  afholdes temaaftnerne i vores fritid og dermed ret lokalt. Og det mener vi selv er en god start, - MEN: Vi har fået mange forespørgsler om at komme til andre dele af riget. Så vi har nytænkt: Hvis du ønsker en tema-aften til din by, og hvis du vil hjælpe med at arrangere den,  så kontakt os , så får du en køreplan, som er lige til at gå til. Du skal være reg. bachterapeut og medlem, så kan du  afholde tema-aften i foreningens navn (giver gratis lokaler på de fleste aktivitetshuse).