20/7 2012 - Sommerlæsning

"Dråber til din sjæl"
Bach foreningen har netop besøgt Bach Centret i England og her deltog medlemmet reg. bachterapeut og journalist Maiken Christensen, www.medmodspil.dk.

Maiken har skrevet nogle forrygende artikler om Bach Systemet - set i en ny vinkel hvor alle remedier gennemgåes med inspiration fra Stefan Ball, (Bach Centret) og hans selvudviklingsbog "Bloom, using Flower Essences for Personal Developement and Spiritual Growth". Maiken har også interviewet Stefan.

Du finder artiklerne i "LIV og SJÆL'", aug-sept udgaven" som også fåes i løssalg i kiosker fra torsdag d. 26. juli.  Du kan lige nu for kr. 99,00 (plus porto) abonnere og få 3 tidsskrifter og en CD fra Fønix Musik med i købet.

Bøger og hæfter om Bachs Blomsterremedier
En ting er at bruge remedierne i det daglige, men når du også læser om de enkle metoder og filosofien, gavner det også din egen personlige og spirituelle udvikling.

Savner du litteratur fra hovedkilden - Bach Centret i England, er der inspiration at hente her:  - bl.a. kan du helt gratis downloade Edward Bachs oprindelige udgave af "Helbred dig selv"/"Heal Thyself". Så træner du også dit engelske- hvilket er godt for hjernen!

Hæfterne kan købes på dansk hos Bachforeningen, i Helsekostbutikker og hos din Bach leverandør.

God læselyst!

Bøger og hæfter bachs blomsterremedier