25/3 2012 - Foredrag om Børn og ADHD

En mor fortæller. . .

Forår og nye aktiviteter overalt omkring dig!
Velkommen til foråret, det lod vente længe på sig! Men nu er det her, på den smukkeste og allermest solrige søndag!
Her kan du se hvilke forårsaktiviteter Bach Blomsterterapiforeningen har til dig:

Foredrag
Bach Blomsterterapiforeningen inviterer dig til foredrag nu på tirsdag, d. 27. marts 2012 kl. 19. -20.00 på Nygadehuset, 6200 Aabenraa.
Alle er velkomne.
Entrè kr. 50 - gratis for medlemmer af foreningen.
Efterfølgende er der generalforsamling for medlemmer.

Fortvivl ikke hvis du kommer langvejsfra! Vi optager foredraget enten ved resumè eller på video eller lyd! Og mailer det selvfølgelig ud til dig bagefter
Læs mere her:

Bach TRIN 1 i Silkeborg
Weekenden, d. 14-15. april 2012
Benyt dig af chancen - første gang Trin 1 afholdes i Silkeborg!
Undervisere Tove Elholm og Anette Lei, reg. bachterapeuter.
Et to dages kursus hvor du lærer om at afbalancere dine følelser med Bach systemet, de 38 Bach Blomsterremedier? Særpris 1200 (normalpris kr. 1500).
Så tilmeld dig her: toveelholm@gmail.com eller tlf. nr. 23820322.

Hvis du vil se hvilke godkendte Bach kurser, der er i dit område, så læs mere her:

Temaaften april i Aabenraa
Den 24. april 2012 afholdes næste tema-aften med reg. bachterapeuter. Denne gang handler det om når familiemedlemmer flytter på plejehjem. Kom og hør hvordan du som pårørende eller bekendt kan hjælpe den ældre til en vellykket overgang.
Se mere her.

Nye cases
Følg med i de nye cases som vi løbende får ind fra reg. bachterapeuter og andre der har gode resultater med Bachremedierne:

Foråret - en ny begyndelse.
Solens stråler får nu igen alt til at spire - en ny cyklus kan begynde at vokse frem fra vinterens dvale og få de indre frugtbare kræfter til at vækkes til live, så alt grønnes. Sådan kan vi som mennesker også føle glæden ved igen at kunne mærke solens kraftige varme giver en dejlig lystfølelse i hele kroppen af at noget nyt nu kan begynde. Inspiration, glæde, fryd, håb og mange forskellige positive følelser indgår i denne stemning når foråret spirer frem og fuglene begynder på deres tidlige morgensang.
Så brug denne tid positivt sammen med Bachremedierne til at få "ryddet" op i eventuelt gamle følelser, som måske endnu hænger lidt tungt over sindet.
Er glæden der ikke, kan Agersennep måske hjæle med at blive mere glad.
Er vinterdepressionen stadigvæk der som en tåge, kan Tornbland måske være remediet, som får dig til at blive aktiv igen - også i sindet.
Er der en sentimentalitet til fortiden, så brug evt. Kaprifolie til at slippe denne sentimentalitet og brug den også hvis du nu f.eks. her foråret vil rydde op på loftet og skal have smidt gamle ting ud, som du ikke haft brug for i de sidste 5 år.
Ja, lad dig inspirere og brug Bach aktivt i din hverdag.
Vi håber, at alle må nyde Forårets kommnen og at Bachremedierne også i dette år vil være med til at skabe udvikling hos den eneklet og de personer, som finder støtte og hjælp i disse fantastiske remedier.
De bedste Foråshilsner fra Bach Blosmterterapiforeningen.