GRATIS for alle uanset medlemskab eller ej:
  • Som besøgende på hjemmesiden får du uvildig info om brugen af Bach systemet (hjælp til selvhjælp) og Bachterapeutlisten
  • Gratis nyhedsbreve med info om Bachaktiviteter af generel interesse så som foredrag af godkendte Bachundervisere, eller tilbud på Bach produkter, info-aften herom o. lign. aktivtiteter efter bestyrelsens skøn.
Hvad får du som medlem?
  • Gratis adgang til den årlige Generalforsamling.
  • Gratis entre eller rabat på entrè til foreningens aktiviteter
  • Invitation til studieture, workshops, foredrag og andre arrangementer
  • Køb af udvalgt litteratur af E. Bach eller fra Bach Centret
  • Leje af messe roll ups, 3 stk. LÆS MERE HER.
  • Hvis du udover medlem også er reg. bachterapeut og arbejder ud fra Bach Fondens etiske regler i din Bachkonsultation, kan du skrive til os og ansøge om at få din domæneadr. med under menuen LINKS. Du skal herudover have mindst et hovedmenupunkt med beskrivelse af Bachs Blomsterremedier, hvoraf det tydeligt fremgår at du arbejder med Bachs Blomsterremedier som reg. bachterapeut.
  Sådan bliver du medlem eller fornyr dit medlemskab:
1. Udfyld nedenstående formular og 2. indbetal kontingent mindst 100 kr på konto nr. 7930 – 1198697. (Udlandet: IBAN DK 58 7930 0001198697 SWIFT-Code: AAKRDK22). Husk at skrive  "kontingent" (beskedlinien), mens du overfører pengene. Skriv også dit navn, adresse og email. Du får snarest en emailkvittering for beløbet.

BEMÆRK: kontingentsatsen er mindst kr. 100. Hjertelig tak for dit bidrag, din støtte og tillid.