Nye indlæg

Kat, traume, Nødhjælpsremediet, Rescue

30-10-2011
En katteejer, der har fået sin kat fra et internat for katte, og som fik at vide at katten havde været udsat for traumatiske oplevelser, gav katten Bach Blomsterremedier bl.a. Nødhjælpsdråber og Fuglemælk . Katten havde af og til svært ved at stoppe med at kradse og bide sig i pelsen, indtil der gik hul. Efterhånden sprang katten selv op på et bord til sin ejer og slikkede sig om munden, når den ville have dråberne.

Kategori: Bach til dyr