Nye indlæg

Hunde, jalousi overfor hundehvalp, Nødhjælpsremediet, Rescue

30-10-2011
En klient fik Kristtorn og Nødhjælp til sin hund, der havde født hundehvalpe og blev jalous. "Der er også sket noget godt med vores hunde, her kun 3 dage efter vi er begyndt at give den gamle kristtorn og nødhjælp. NN (=Moderhunden), som var jalous, er blevet mere kærlig og knurrer ikke så meget af den lille. I går aftes begyndte hun endda at lege med hvalpen, og hun kommer mere hen til min mand og vil snakke med igen. Det er da fantastisk på bare 3 dage. Hvad skal det så ikke blive til med tiden?"

Kategori: Bach til dyr