Nye indlæg

Bach Nødhjælscreme og Nødhjælpsremediet til skadet tå

24-02-2016
Her en case fra en Bachterapeut: Jeg var til frisør og frisøren humper rundt, hun har ingen sko på på højre fod, da hun har slået lilletåen slemt et par dage tidligere. Hun mener selv, den kan være brækket. Jeg foreslår hende, at hun smører tåen i et tyndt lag Rescue creme mange gange om dagen - hun skal smøre, så snart hun mærker en smerte. Jeg foreslår også at hun tager et fodbad med rescue dråber i - ved af egen erfaring, at det kan gøre særdeles ondt, at skulle smøre en tå, der smerter. To dage senere er jeg forbi frisøren i anden anledning og da har hun sko på begge fødder og hun humper stort set ikke mere! Hun har smurt tåen, men dog endnu ikke prøvet med fodbad, hun er meget, meget glad for hjælpen fra Rescue cremen:-)