Wild Oat - Skovhejre

Skovhejre

hjælper til at træffe vigtige beslutninger f.eks. valg af karriere.I modsætning til Knavel, som handler om et valg mellem to muligheder, er Skovhejre for dem, der er kommet til en skillevej i livet og ikke kan bestemme sig for, hvilken vej de skal følge.

De kan have ambitioner og mange talenter, men de spilder deres muligheder, fordi de ikke kan finde ud af at vælge den rette vej.

De prøver mange arbejdsområder, men kommer nemt til at kede sig og blive rastløse. De er ofte ret ukonventionelle. Samtidig er de klar over, at livet går dem forbi, og de føler sig frustrerede og utilfredse.

Andre remedier til beslutninger og usikkerhed:  Cerato for at søge bekræftelse hos andre for sin egen usikkerhed og Knavel for ikke at kunne beslutte sig. .

Den positive kvalitet ved Knavel

er et klart billede af, hvad man skal gøre i livet, med positive idéer og ambitioner og evnen til at afgøre ens sande vej.

Evnerne bliver brugt konstruktivt. Disse meget talentfulde personer kan have mere end én karriere på samme tid. De giver ikke længere op, når de keder sig.