Water Violet - Vandrøllike

Vandrøllike

typen er meget vidende, de er rolige, blide og dygtige. De kan lide at holde sig for sig selv.

De bliver ofte spurgt til råds, men vil ikke pådutte andre deres mening eller ønsker.

De er venlige og har selvtillid og de har en følelse af at stå over andre.
I ekstreme tilfælde kan de virke reserveredem stolte og afvisende.

Når de er trætte, eller når der er alt for mange ydre ting, der forstyrrer, trækker de sig tilbage og kan virke asociale og kolde.

Når de lider, holder de deres problemer for sig selv. De læner sig ikke op ad andre for at få støtte. Og de blander sig ikke i andres ting og sager.

Den positive kvalitet ved Vandrøllike

er et varmere forhold til andre, mens man stadig bevarer sin egen visdom og værdighed.

Vandrøllike- personer vil meget gerne hjælpe andre ud fra deres egen viden og lærdom.

De er rolige, afklarede, værdige og i stand til at forstå og føle med andre.
De bruger ofte deres talenter i andres tjeneste for eksempel som rådgivere eller lærere.

Om Vandrøllike skrev Dr. Bach: " Det er som at have en engel gående iblandt os".