Hornbeam - Avnbøg

Avnbøg

er for træthed, mentalt snarere end fysisk.

For de, som vågner og tvivler på deres styrke til at se dagens arbejde i øjnene.

De finder det vanskeligt at stå over for problemer eller klare dagens program, skønt de faktisk normalt får klaret det hele.

De har en tendens til at udsætter ting eller lave overspringshandlinger.

Søvnen er ikke forfriskende, og hvis de er ved at komme sig af en sygdom, tvivler de på deres styrke til at komme sig helt.

Den positive kvalitet

er følelse af egen styrke og evne til at møde dagens opgaver.

Et livligt sind, vitalitet, friskhed og spontanitet genoprettes, og man føler overskud til at komme gennem dagen med.

Dagens arbejde kan mødes med styrke og energi.