Agrimony

Agermåne

Dosering KLIK HER.

Personer, der har brug for Agermåne virker ofte ubekymrede og muntre, men bag deres "livsglæde" er ængstelse, bekymring og indre smerte, som de prøver at skjule for sig selv og andre.

De spøger med deres problemer, da de ikke vil vise deres mørke eller negative sider, problemer eller lidelser.

De er meget sociale, idet de søger selskab eller afledning.

De prøver at ignorere livets mørke sider, og fortrækker at tage lyst på tingene frem for at tage en konfrontation.

De kan også have søvnproblemer da det de lukker af for om dagen, måske banker på om aftenen, når de lægger sig for at sove (se også White Chestnut (Hestekastanie til tankemylder).

Agermåne personer undertrykker ofte deres problemer med alkohol, piller eller trøstespisning, fordi de netop ikke ønsker at konfronteres med livets mere negative sider eller egne negative følelser.

Den positive kvalitet

ved Agermåne ses hos dem, der er ægte muntre og gode kammerater.

De udtrykker deres inderste følelser åbent, og kan acceptere at livet også har mindre behagelige sider.

Deres munterhed stammer fra en ægte selverkendelse og indre glæde, de ser problemerne i rette perspektiv og er diplomatiske fredsmagere.

Tilbage til oversigt 1-38